Nog in Nederland - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Anne Maanen - WaarBenJij.nu Nog in Nederland - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Anne Maanen - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland

Door: Anne van Maanen

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Juni 2015 | Nederland, Bennekom

Halloooo allemaaal :),

Even een berichtje nu ik nog in Nederland ben.. Allereerst; net is mijn heuse echte annietjuhwaarbenjij.nu geboren. Via deze site hoop ik jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen en indrukken die ik zal opdoen in de 5 maanden dat ik in Peru ben. Want 6 augustus vlieg ik om 12:30 uur naar Lima waar ik om 18:00 uur hoop aan te komen..

De vijf maanden dat ik in Peru ben zal ik werkzaam zijn bij Shailoh.

''stichting Shailoh heeft als doel het verbeteren van het welzijn en welbevinden van kinderen die bij het ontbreken van een correcte interventie verhoogd risico lopen op een bestaan, waarbij ziekte, overlijden of ander menselijk leed orde van de dag is. Wij proberen dit doel onder meer te verwezenlijken door:

◦Het ondersteunen en/of organiseren van projecten die direct of indirect bijdragen aan de verbetering van de situatie van kinderen in nood;
◦het ondersteunen van mensen die zich inzetten om de situatie van kinderen in nood te bevorderen;
◦het verrichten van alle verdere handelingen, die hiermee verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.''

Meer over stichting Shailoh en het project (Brazos Abiertos) waar ik werkzaam zal zijn kunt u vinden op deze site: http://www.shailoh.org/nl/over/

Nou tot zo ver even wat informatie over mijn vlucht en het project waar ik werkzaam zal zijn :)

Groooeeetjeeesss,

Annietjuh

  • 23 Juli 2015 - 21:07

    Carolien:

    lieve Anne,

    Fantastische uitdaging! Nogmaals heel veel succes en geniet van alle mooie momenten. En als het soms moeilijk of confronterend is, je bent niet alleen! God gaat met je mee.

    Ik ga je zeker volgen!

    Liefs
    Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 17 Juni 2015
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 7294

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Peru

Landen bezocht: